CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

At School....
@ Wednesday, June 24, 2009 ; 10:39 AM


Hurm, today is Wednesday. Hari aku hari ni macam biasa. Life start at 5.30 pagi. Aku buat some rivision then mandi dan solat(yea,aku tak gosok gigi time belajar..hehehe). Lepas solat, breakfast, aku pon keluar la rumah at 6.50.. aku ingat nak datang awal sikit ari ni, tapi rapid plak yang menimbulkan masalahnye...
Bayangkan la,7.25 baru aku naik bas. Sampai sekolah, kitorang terpaksa lah menghadap cegu ismail..memule uw, dia nak ayun dah rotan dia kat aku (aku x ngam ngan dia,sbb dia la yang rampas phone aku)..dan setelah di pujuk oleh memember aku yang laen, dia terpaksa melepaskan kitorang. Dengan alasan bas lambat.hehehe..

Ari ni best jugak lah. Takda cikgu 8 masa... hehehe,merdeka!!!...

Sebelum masuk klas,cegu announce ada perjumpaan AJK PRS(aku lah salah satunya).. Frankly lah ean, aku bonci benar ahli jawatan kuasa tahun ni. 98% cina... meeting pon cakap bahasa cina je lah... Pantekk kan??


So, masa tengah meeting uw, aku mintak kebenaran untuk blah, bapak boring dowh, cakap cina je. Aku tak paham. Aku soh speaking, x pandai lak..durh..
Kebanyakan masa hari ni, macam biasa lah, aku ngan yen ponteng(memandangkan mus tak datang)... lame gak kite berponteng ari ni. Tak kantoi pon..


Aku sempat gak melawat kambing-kambing kat taman sekolah aku uw.. yang bernama Chris Brown dan Man Black..(base from their colour).. so, konklusinya, hari ni persekolahan hari ini agak boring dan menyialkan..aku pon cemalas nak menaip,..
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~