CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

bola dan dia
@ Wednesday, June 24, 2009 ; 11:10 AM







Hehehe..
Well,petangnya,aku g maen bola..(actually,qila agak berat hati na kasi,but,dia dah cakap g lah,,so,JACKPOT!!!!)




Petang uw agak mendung, dan angin pon bertiup dengan asyiknya...huhu..
Sampai di padang pada pukul 4 something...

Member yang len,tengah tunggu goalie yang x seberapa nak cemerlang dorang ni datang...

Tapi, base from muke dorang, aku tengok macam angin je.. sbb marah aku kah?? Atau sebab nak ujan kah??

Aku pon wat la muke ta peduli macam yang aku buat selalu.

Game start pada pukul 5.00 tepat!!

Time uw, petir dan kilat saling berduet di langit kott..

Aku exited maen bola dalam ujan ni sebenanyer...


Then, aku tak tau nape,ari ni team lawan banyak attack tempat aku.
Padahal semua defender aku cekap dan 5 star...


Takkan dorang nak ragging aku lagi kot!!!
Mama!!!!!


Hehehe,,,

Aku dah biase lah d ragging..






Aku bermain agak cemerlang la jgak ari ni.
10 minit pertama,aku tepis segala bola yang datang..
Kira kamikaze jugak loh...

Then, pada minute ke 12 kott,, orang yang paleng aku takmau jumpe datang!!

Durh, lepas uw, focus aku terus ilang...
Aku tatau lah nape...

korang bayangkan la,bola budak dajah 5(yang rembat xseberapa kuat) uw pon,aku bolos...
bapak la...
kene bahan kaw2 doe time tu...

x cukup ngan tu, aku tercium bola...
then sepak bola tak kene...
then, tehantuk kat palang...
then...ha,yang nie,tayah tau...
adush....

aku sesekali, toleh gak kat orang yang tidak-aku-ingini tu...
dia pandang aku dengan pandangan yang laen macam...
muka dia macam nak nagis,,,

ARGHH!!!aku ta peduli la ngok!!!
Dulu time aku dengan ko, ko buat taik je kan kat aku???
Skarang aku sayang n cinta n kasih kat orang laen!!!
Bkan ko!!!
Ko kan dulu bajet hott je!!!
Benci!!!


Then tak lame lepas tu,dia pon pergi...
Game pon nak abes... finally, team aku menang, 2-1.
Menang tipis je,,tp,masih menang...

Hari pon dah hujan..
Aku balik..
Tepat sampai umah,
She called me...
Miss her...
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~