CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

Cerita Drpd Nubby
@ Wednesday, June 24, 2009 ; 12:21 PM


nubby, friend of mine tadi cakap...

N:faris2,just now, i heard form 1 student talk about u...
F:nub,cakap bm weih,aku fail bi...
N:oh,ok2....
F:ha, diorang cakap ape??...(aku tengah buat essay)
N:tadi,aku balik lambat,aku g makan jap kat kantin,then, aku dengar ada budak depan meja aku chit-chatting pasal kau...
F:(still buat essay)...huh,dorang cakap aper??
N:diorang puji-puji kau lah,
F:puji cane??may i noe??
N:diorang cakap lah,ada PRS tinggi2..form 3,,hensem...
F:(muke biasa)owh....
N:ko tak rase pape ke??
F:tak kot..
N:nape lak??bkan ke kao dah break dengan Q??
F:SO???
N:ko taknak cari laen??
F:aku...sayang dia lagi la...
N:owh,,td pon Q tanyer pasal kau...
F:(berubah jadi happy)HAH??dia cakap ape??

tak sempat nubby cakap pape,cegu da masuk...
then balik...aku tak sempat nak tanyer...tp,nt aku tanya..hehe
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~