CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

report card...
@ Saturday, July 11, 2009 ; 1:31 AM


ari ni biasa je kott.

ada ari kualiti kat sekolah aku...

cegu tak mereport kat bapak aku pape...

just cakap yang aku ni baik..dan sewaktu dengannya...

hahahaha...

aku rasa, bapak aku happy je ari ni...

dengan keputusan aku yang x seberapa tu...

tapih cemerlang gak lah kud...

tapi,,masih x leh compete dgn kelas l...

tape2....nt,,kite tengok pmr...

well,,aku ngan luke da berdamai...

n aku da boleh stand alone..

without her..

alhamdulillah...

thats all je kud...
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~