CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

Ramadhan al-Mubarak
@ Saturday, August 22, 2009 ; 3:05 PM


Puasa oledy rite...
rasa macam sekejap je masa berlalu kan?
well,orang cakaps,nak kiamat ni,time running like usain bolt...
kan3?

puasa...hurm,memang bulan yang paling aku gemari dalam setiap tahun..
sebab..:
1:boleh ber-buffet di hotel @ restaurant
2:boleh ber-tawarikh
3:lepas tawarikh tu ada moreh
4:boleh g ber-bazaar
5:lastly boleh ber-beli baju raya.
6:black-market dah realese mercun

mungkin ko menilai aku ni dari sudut negative kan3?
sokay.memang aku ngaku yang aku EXITED menyambut kedatangan bulan ni sebab faktor-faktor di atas...
tapi,aku tak la keduniawi sangat..
aku tau gak ape kelebihan dan kenikmatan bulan ni..

and,insyallah aku akan sedaya upaya beribadat dalam bulan ni.
tambah2 PMR nak dekat kan..
orang kate,bulan puasa ni,bulan keberkatan..
dengan itu,time ni lah untuk aku ambik advantage setelah aku menyetan selama 8 nak masuk sembilan bulan ni...
Sesungguhnya,Allah itu Maha Pengampun dan Maha Pengasih.

dan,cakap pasal PMR,sedar tak sedar,lagi 1Bulan je lagi menjelang peperiksaan tersebut..
am i ready?am i not?
hurm....

to my dearest friends..
aku mintak maaf sesangat kalu aku ter-over dajal atau celaka bagi anda...
dah kata TER-,mesti la tak sengaja kan?
forgive me kayh?
love you all!!

thats all...
love you.
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~