CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

Alvin And The Chipmunk Squekqual..
@ Wednesday, December 30, 2009 ; 6:03 AM


semalam,,sampai perhentian kajang pukul 6.30...
sebelum pape,aku just nak puji bas yang aku naik dari tganu-kajang
Bas Ekspress Perdana...
aku syor kan kepade korang,naik lah bas ni..
seat dia macam dalam kapal terbang...
bas pun agak baru,keluaran scania,,

first day aku kat KL,aku pergi tengok wayang.
mula2 tu,nak tengok cerita Sherlock,
suddently aku ternampak banner The Chipmunks...

hurm,so,aku pon memutuskan utk tengok cita tu...
banner dia pon cambest je...

ape pandangan aku ttg cerita ni??
hurm,bagi aku la...
the 1st one is better,

yang second ni agak boring for me
koz,dave kurang mengambil tempat dalam scene..

no wonder la pawangam pon x full...
and,orang sebelah aku dalam wayang pon mcm x layan je...
kejap2 maen mesej..
kdg2 tido...
hehehe

aku bagi 3 bintang for this movie...
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~