CeritaSiAbangJambu
Life is never this sucks if i wasn't do what i did


the past is the past, but it is there to be remembered

Happy new year folks…
@ Wednesday, December 30, 2009 ; 8:59 PM


2009 for me?

Hurm..
Maybe this year is the best year for me..
PMR result haritu membanggakan..
And,tahun ni aku start sekolah pagi after 2 years aku sekolah petang..
Heee,liat beb nak bangun,

Dari segi kehidupan seharian lak,
x banyak yang berubah..
just macam ni..
yang macam tahun-tahun lepas jugak..
and tahun ni gak aku jadi wakil sekolah dalam bola sepak..
jadi goalie…
heee..
eventho kalah,pengalaman tu berharga…


girfie baru?
Heee,Syaza Aqilah Bte Sulaiman…
Pada tarikh 14.03.2009…
Secara rasminye jadik awek ku…
Eventho dalam tempoh 9 bulan kite bersame ni,,
2 kali dia unfaith dengan aku..
Bt,aku still sayang dia..until now…
Love you lah…

Family??
Hurm,same je macam dulu,but,since aku dapat result ni,
Agak membanggakan mak ayah aku…
And tak  lupa nenek aku di kampung…
Aku ingat lagi mase dia tau result aku ari tuh.,
Satu kampong heboh..
Anak terengganu beb…
Memang macam ni…

Harapan 2010..
Semoga aku jadi seorang anak,abang,adik,kawan, Her-boy,anak murid yang lebih berguna
And mengekalkan ape yang manis yang aku ada sekarang ni…
Repair ape yang pahit…
Betulkan ape yang salah..
Repeat ape yang betul…
Jauhi ape yang patut…
And stay with my love…
My family…
My friends…
And those people who support me…
I love you all..

Good bye 2009…
Semoga,memori kita pada tahun 2009,berkekalan….
Sorry if im nakal or make u hurt,,,
I try to change…

2010..
Mungkinkah ajalku pada tahun ini??
Setelah 16 tahun memijak bumi??
Ape yang akan berlaku nanti??
Kita same-same tengok nanti..

Salam sayang…
UMUM
follow the rules and listen up
salam diberi !
tq kerna membca ini blog :D
this is true about me life.sory lau ada terasa.
im not a perfect boy,or a good boy,it is just me
love you guys..
bioldate
me, myself and i
all you need to know
a boy,a student,Science Rembau,im 15 years old,a Terengganurian,
Johanian,Lycan,Retardian Ownz~~